لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
یک گام دیگر تا صعود ( یوونتوس 3 - 1 کپنهاگن )

یک گام دیگر تا صعود ( یوونتوس 3 - 1 کپنهاگن )

برتری پر گل یوونتوس در پنجمین دیدار از مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا بانوی پیر گام بلندی به سوی صعود از این گروه بر دارد و حالا همه در انتظار دیدار حساس مقابل گالاتاسرای هستند.

بانوی پیر در این دیدار حساس و نفس گیر موفق شد با سه گل ارتورو ویدال حریف دانمارکی خود را شکست دهد و اکنون با کسب 6 امتیاز در مکان دوم گروه خود قرار گیرد.

دو گل ویدال از ضربات پنالتی به ثمر رسید و گل سوم وی نیز از روی صربه ی سر دیدنی برای یووه به دست امد و تنها گل کپنهاگن توسط ملبرگ به ثمر رسید. سانتر گل سوم توسط پوگبا صورت پذیرفت.

نمایش یوونتوس در نیمه اول چندان جالب توجه نبود و بازیکنان تیم حریف با نظم تیمی مانع از پیشروی بازیکنان یووه می شدند اما در نیمه ی دوم شرایط تا حدودی فرق کرد و یووه برتری خود را به کپنهاگن دیکته کرد و دو گل دیگر به ثمر رساند تا یک برتری قاطع و شیرین را به دست آورد.

البته بانوی پیر شانس های دیگری را برای گلزنی به دست آورد اما بی دقتی بازیکنان در زدن ضربات آخر و عکس العمل های مناسب از دروازه بان حریف مانع از افزایش تعداد گل ها گردید.

در دیگر دیدار این گروه تیم رئال مادرید موفق شد با 4 گل تیم گالاتاسرای را در هم بکوبد تا شرایط یووه در جدول بهتر از گذشته شود و با کسب 6 امتیاز بالاتر از تیم های کپنهاگن و گالاتاسرای 4 امتیازی قرار گیرد. رئال هم با 13 امتیاز صدرنشین این گروه هست.
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: